Some information about Cardiff, please!

Tidigare skrev jag att jag inte skulle avslöja något om mina planer innan anmälan var inskickad men jag behöver lite tips så jag kan inte hålla mig. Jag planerar nämligen att göra min sista praktik i Cardiff, Wales! Nu undrar jag om du har varit där eller känner någon annan som har det och som kan ge mig lite information om staden eller Wales? Boende? Billiga flygresor dit? Priser på mat, boende? Bra stadsdelar eller förorter? Etc... ALL information uppskattas!

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Skorna är skitsnygga men jag tyckte inte de satt så bekvämt på foten så de fick stå kvar på hyllan i affären. Men de kommer i alla fall från Scorett och kostar 399:-



Så du kanske ska bo i Cardiff/Wales ett tag? Vad spännande :) Hoppas att det blir precis så som du önskar. Vad är det för praktik du ska/har sökt där?



2011-09-09 @ 12:45:34
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0