Dagens i-landsproblem.

Har tidigare nämt att jag har väldigt svårt att fatta beslut och just nu är jag i en sån situation. Göteborgs opålitliga väder, eller ganska pålitligt är det nog ändå för det brukar regna väldigt ofta, har gjort att jag känner ett behov att att köpa nya gummistövlar då mina läckder in(!). Jag vet att det är ett i-landsproblem men för mig är det riktigt jobbigt. Jag förstår inte riktigt varför det alltid ska vara så svårt för mig med beslut och jag vet att jag borde ha lärt mig efter snart 25 år, men nej då. Fast jag måste säga att jag är på rätt väg. =)

 

Så nu är den stora frågan, ska jag köpa svarta eller röda? Svarta passar till allt men jag har när jag tänker efter länge velat ha ett par röda stövlar. De förra var ju svarta så jag kanske ska köra varannan?

 


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så mkt :D <3

2011-09-15 @ 23:16:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv; hihi tack :D <3

2011-09-16 @ 06:27:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Johanna

Tycker du ska köpa de röda!

Jag tentar i vetenskapsteori nu! Sista terminen dags för C-uppsats!

2011-09-16 @ 07:52:02
URL: http://maghnolia.blogg.se/
Postat av: Christian Thomasson

Kör på de röda. Rött är snyggt och lyser upp en regnig dag! Dessutom sticker du ut för nästan alla andra har svarta. Fler borde gå i röda och andra färgglada gummistövlar som rosa, lila, turkos eller varför inte metallic!

Svar: Förlåt för mitt sena svar men jag är väldigt inaktiv just nu. Men tack för din kommentar. Jag håller med dig jag älskar också färger! Därför blev det faktiskt ett par lila (hdae inte sett dem när jag skrev inlägget). Men jag håller med dig: Mer färg åt folket! =)
Terese

2012-10-09 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0