Vad som händer och fötter i mitt liv.

Tiden bara flyger förbi och det är fullt upp om dagarna och på kvällarna är jag helt slut! Har redan genomfört tre veckor(av fyra) på praktiken och det har varit intensivt men mycket lärorikt. Har äntligen vågat ta hand om en patient helt på egen hand och det gick mycket bättre än jag trodde, bra jobbat av mig själv!

Kör en snabb uppdatering på vad som hänt iaf:
Jag har gått och blivit vuxen = jag har fyllt 25 år! Det har firats uppe i Södertälje, i Småland och när jag ändå håller på så tänkte jag fira lite i Göteborg också för man blir ju bara 25 år en gång i livet. Visserligen är det så med alla andra åldrar ifs men 25 är speciellt, ett kvarts sekel det ni.

Jag har även tackat nej till den praktikplats jag blev erbjuden i Cardiff då jag insåg att jag hellre ville ha en chans att få vara inom barnhabilitering eller annan verksamhet med barn. De chanserna var minimala i Wales så det får bli Sverige för mig till våren. Wales finns ju förhoppningvis kvar länge till.

Har varit hundlös i en hel vecka och det känns väldigt tomt utan min lilla hårboll. Hon blev kvar i Småland hos Js föräldrar och kommer tillbaka till oss om en vecka igen. Hon stormtrivs på landet så det känns skönt.

Det var väl allt i korta drag. Nu tänkte jag ta hand om mig själv så det blir hemma spa, myspys.


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0