The show must go on.

Den senaste tiden har det som jag tidigare nämt varit fullt upp. Ghia har äntligen kommit hem och Js föräldrar var på besök. En mycket trevlig helg med mysiga promenader, god mat, spel och en konsert med coverbandet MerQury (världens bästa Queen-coverband).

Jag har återigen insett att jag verkligen inte mår bra utav stress (men vem gör egentligen det?) då det resluterar i extrem huvudvärk, sjukdom, trötthet, svaghet och ibland kan jag inte tänka utan det står bara still i huvudet. Just nu skriver jag en examinationsuppgift och det går som vanlig si sådär. Det är inte min starkaste sida och i kombination men dålig hälsa, stress och orimliga krav på mig själv blir det ju inte bättre. Jag känner dessutom att jag är på väg att bli sjuk igen och när J kom hem och kände sig febrig och har influensaliknande symtom insåg jag att det bara är en tidsfråga innan det drabbar mig, jippi.

Men jag har inte tid för sjukdom än för jag ska skriva klart mitt arbete imorgon. Sen sker en Extreme (mini) Makeover där jag precis som förra året ska ta mig tillbaka till 80-talet, detta år ska jag bli en rock chick. Efter det bär det av till Malmö och min kära vän M som jag träffade i Australien. Längtar så! Resultatet kommer upp inom kort.

Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking but my smile still stays on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0