Reflektera mera.

Det blev en promenad på Ramberget och stundtals blåste det så mycket att det kändes som att vi skulle blåsa omkull. Sen kom regnet, men trots det är jag jättenöjd med promenaden och jag har samlat mina tankar en hel del. Promenader är för mig livsnödvändiga för hälsan men även som tid för reflektion, något som vi borde göra oftare i dagens stressiga samhälle. När uppsatsen är färdig ska jag dela med mig om mycket av det jag lärt mig under denna kurs, så håll utkik.

 

Mitt första tips till dig är att ta på ett par promenadskor och bege dig ut på en promenad där du försöker reflektera över din dag, vad som hänt och hur du har mått. Hur känns det?

 

Gammal bild av Ghia uppe på Ramberget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0