Queens of the dancefloor.

Igår var jag och Alex på after work på Bitter där vi träffade några bekanta vilket inte hände särskilt ofta här. Vi hade väldigt trevligt och begav oss sedan till avenyn för lite choklad som jag haft cravings efter hela kvällen.

Därefter begav vi oss till Tranquilo där vi blev kvar resten av kvällen, vilket underbart ställe I'm in love! Även där träffade vi en bekant till Alex och syrran från Södertälje(!) och som jag träffat för drygt 5 år sedan. Men han kände knappt igen mig för senast han såg mig var efter min Australien resa då jag gått upp 15(!) kg så jag förstår honom, haha. Världen är bra liten ibland.

Resten av kvällen spenderade vi till latinska rytmer på dansgolvet som vi för övrigt ägde! Vi drog även igång limbo, en scarf kan vara väldigt användbar ibland. Åh va jag älskar att dansa, speciellt med duktiga danspartners. Idag mår jag som jag förtjänar men det var det verkligen värt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0