Mina favoritpass.

Som ni säkert inte har undgått så tränar jag regelbundet på Sats och är frälst. Jag tränar mest på Kompassen och Kungsgatan men även på Vallhalla lite då och då. För ett tag sen sa jag att jag skulle berätta om mina favoritpass på Sats och här kommer det, bättre sent än aldrig.


BodyBalance - vit klass
"En blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. Med hjälp av fokusering, andning och en serie av noga utvalda rörelsekombinationer tränar du styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Kombinationen av tekniker och rörelser ger dig ett fysiskt träningspass, samt inre balans och harmoni. "

Ett härligt pass där man tränar upp den inre styrkan och jag går alltid därifrån med ett inre lugn som håller i sig resten av dagen.


Shape - gul klass
"Funktionell styrketräning med varierade övningar för hela kroppen. Du använder dig av din kroppstyngd, bräda, vikter och gummiband för att göra träningen utmanande."

Riktigt bra träning för hela kroppen som du kan anpassa efter din egen kropp och dagsform. Ger verkligen goda resultat och under de 8 veckor jag har tränat det har jag sett och känt en stor förändring.


StreetDance - röd klass
"En dansklass med inspiration från funk och hip hop."

Härliga rörelser som får en att släppa loss och man känner sig "tuff" när man dansar. Man lär sig bitvis delar ur koreografin som man sedan sätter ihop allteftersom passat går. Lätt att hänga med första gången.
Mitt nya favoritpass!


Zumba - röd klass
För er som på något sätt inte har sett reklamen på tv så är det ett danspass med latinamerikanska rytmer från cumbia, salsa, samba och merengue. Rolig och härlig träning som är bra för hela kroppen.

Tips: Ge det minst två gånger för det kan vara svårt att hänga med de första gångerna men jag lovar att det är värt det!


Har du några frågor så tveka inte att höra av dig!


 

Hoppas vi ses på något pass i Göteborg!


Informationen är hämtad från Sats.se

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar också BodyBalance. Skulle gå på ett pass idag, men instruktören var sjuk och det var Core istället. Jag blev jättebesviken. :P

2011-03-02 @ 21:42:04
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0