Jag + springa = en dålig idé.

Som jag tidigare nämnt springer jag väldigt sällan pga problem med benhinnorna. Men igår var jag ute med Ghia och hittade en ny och jättevacker skogspromenad. På vägen tillbaka fick jag plötsligt ett infall att jag ville springa och satte fart. Det kändes bra och det gjorde inte ont så jag fortsatte att springa fram i den vackra skogen. Men som ni alla vet så är underbart kort och jag lyckades snubbla på något och ramlade på ena sidan och skrapade i knät, axel och höften. Så med löv i håret och smuts på kroppen låg jag där i skogen och stackars Ghia blev jätteorolig. Men jag tog mig upp och insåg att det inte var så farligt men idag gör det rätt ont och armen (självklart den högra) är väldigt svag och att lyfta den ovanför axelhöjd är väldigt ansträngande.

Jag kanske borde ta det som ett tecken, jag ska inte springa.

Men det var iaf vackert!

Kommentarer
Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Då är vi två. Jag ska inte heller springa. Simmar mycket hellre.

Tur att det gick bra ändå.



Önskar dig en härlig kväll!

2011-06-05 @ 23:33:24
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0