"Hemlängtan".

De senaste dagarna har jag läst om den otroliga sommarvärmen som verkar ha visat sig för östkustborna medan man suttit och tittat ut på regnet/blåsten. De har fått mig att tänka tillbaka och en jobbig "hemlängtan" har dygt upp. Det hela startade när jag var upp och firade min underbara vän som fyllde 25 år och jag fick komma tillbaka till mina "hemtrakter". Att jag skulle känna en sån längtan efter Södertälje-området hade jag inte kunnat ana men det är jobbigt vill jag lova. Trots att Göteborg bara växer mer och mer för mig så är det något speciellt med "hem" ändå. Kanske blir en resa dit inom en snart framtid.

Hundpromenad hos mamma förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: EKO Lisa

Det är alltid något särskilt med hemma...men ibland behöver man distans för att se det:)

2011-06-21 @ 17:19:05
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0