Kort uppdatering.

Trots uppehållet vill jag bjuda på en liten uppdatering om den senaste tiden. Har blivit mycket med vardagsrumsrenoveringen och jobb men även en del nöjen och ledighet. Har passat på att njuta av några av de vackra ställen som Hisingen har att erbjuda och jag måste säga att det är bra vackert här ute på ön. Förutom att vara ute i naturen med Ghia har jag sett Transformers 3 i 3D och ätit en massa jordgubbar. Har bara 9 arbetsdagar kvar sen tar jag sommarlov och drar till östkusten!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så mysigt du ser ut att ha haft. Jag hoppas verkligen att du mår bättre och att du känner dig mindre förvirrad/frustrerad eller vad jag ska säga. Det är inte lätt när det är svårt. Om du hade bott lite närmre hade jag erbjudit en hejdundrans singstar-kväll bara för att få dig på lite bättre tankar ett tag :) Kram

2011-07-12 @ 21:32:43
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0