Utmaningen, är du med?

Har som sagt äntligen kommit igång med träningen igen efter ett längre uppehåll pga sjukdom och praktik. När jag var på Sats sist så gick jag med i deras utmaning att träna 2 ggr/vecka under 12 veckors tid. Klarar man det så får man en liten gåva + en jättebra träningsrutin (och är förhoppningsvis rätt bra tränad), vad det är får man inte veta men eftersom att mitt personliga mål är precis det så var det ju bara att köra! En vecka är redan avklarad och nu hoppas jag att jag inte blir sjuk som förra året.

Tränar du på Sats eller vill du börja så ta chansen och anta utmaningen du med, du har till den 7 februari på dig att starta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0