Piloxing, plugg, Bambi och snöglädje.

Har haft fullt upp och inte orkar blogga så jag kör en kort uppdatering: Trots att jag körde Piloxing två dagar i rad har träningsvärken inte kommit, är det ett bra eller dåligt tecken? Jag har redovisat vårt grupparbete idag och överlevde utan problem, min redovisningsskräck är nästan borta JIPPI!

Snön har äntligen kommit till Göteborg igen. Ja jag är lycklig för nu slipper jag halka omkring som Bambi ett tag, hoppas jag iaf men man vet aldrig med Göteborg. Sen har jag börjat kolla på Säsong 3 av How I met your mother som var en av mina julklappar från J, lycka! Imorgon blir det tentaplugg, hundpromenader och Zumba(!) för hela slanten på fredag skriver jag tenta igen, jippi? Men det är imorgon.

Tänkte avsluta kvällen med ytterliggare ett avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0