Gott nytt 2011!

Det blev en relativt lugn och vuxet nyårsfirande igår men det var mycket trevlig! Det nya året firades in tillsammans med goda vänner här i Göteborg och vi hade alla gjort varsin rätt vilket resulterade i en jättegod 3-rätters middag.

Förövrigt skulle jag sammanfatta 2010 som känslo-berg-och-dalbanans-år. Det har varit mycket glädje men också mycket sorg. Ena stunden har allt känns så självklart för att jag i nästa stund har känt mig vilsen och ensam i en stor värld som känts främmande. Jag känner på mig att 2011 kommer att bjuda på mycket glädje och förhoppningsvis lite mindre förvirring!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Alltså vi umgås inte utan jag träffade grabbarna en nyårsafton för flera år sedan. Efter det så hälsar vi alltid på varandra och umgås när vi råkar stöta på varandra. T brukar jag träffa oftare än de andra men vi umgås inte som vänner. De är väldigt trevliga och roliga att hänga med. Jag skulle kunna tänka mig att umgås mer med dem :)



Gott nytt år!! :)

2011-01-01 @ 22:22:10
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0