Snart blir det kalas!

Min kärlek är äntligen i Sverige men han var tvungen att åka förbi jobet en sväng innan han fick komma hem. =( Men då slapp jag stressa med hans presenter, alltid ett plus. Har för andra (!) gången i mitt liv gjort en gräddtårta och som ni ser blev den hjärtformad. =) Det blev en hallontårta med lite snickerbitar runt om eftersom att det är hans favoritgodis. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv! Det här kommer vänta honom när han kommer hem och då blir det kalas! (Jag gillar inte grädde men jag måste ju testa en liten bit iaf) Nu ska jag ut en sväng med Ghia och sen ska jag faktiskt åka till stallet för att kolla på ridterapi, lycka! Det blir en bra dag idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0