Diplomerad massör till sommaren?

Har länge velat bli diplomerad massör men det har varit för dyrt och man kan inte få csn för det. Jag och mamma gick kursen: "Massage för husbehov" hos Axelssons för flera år sedan men där tog det tyvärr stopp. Nu när jag har läst både anatomi och fysiologi kan jag gå en 4 dagars intensivkurs, ha "praktik" under 8 veckor och sedan skriva en hemtenta. När tillfället kom i höstas hade jag inte möjlighet att gå men nu är det tillbaka, gissa vem som redan har anmält sig! =) Nu väntar jag bara på att få en bekräftelse om jag får gå och isf börjar kursen i april.
Håll tummarna för mig.

 

Bilden är lånad från: Friskvårdsgruppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0