En spännande vår väntar!

Det är fortfarande fullt upp om dagarna och en hel del planering inför sista terminen i vår. Jag kan knappt fatta att det är drygt 2,5 år sedan jag tog mitt pick och pack och lämnade Södertälje för att uppfylla min dröm om att flytta till Göteborg, blev sambo, började läsa till arbetsterapeut på Göteborgs Universitet och skaffade hund. Tiden bara flyger förbi. Det är läskigt men även så spännande!

 

Sista terminen kommer att bli hektisk men väldigt spännande och händelserik. Hundmänniska som jag är kommer jag tillsammans med en klasskompis att skriva min C-uppsats om hur amerikanska arbetsterapeuter använder sig av hundar i sin "behandling". Vi verkar redan ha fått ihop tillräckligt många som vill ställa upp på intervjuer, det ska bli så himla spännande att höra hur de arbetar.


När uppsatsen är redovisad och klar väntar ett riktigt äventyr. Jag kommer nämligen att göra min sista praktik på en särskola och på ett barnsjukhus i Cardiff i Wales under 6 veckor mellan april-juni! Lyckan är total!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0