All good things must come to an end.

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar och det blir dags att återgå till vardagen. Jag har fixat och beställt all skollitteratur och nu ska jag försöka hinna med det jag inte hunnit tidigare i sommar. Den listan blev lång för jag har latat till mig ordentligt i sommar måste jag erkänna. Det kändes skönt att sätta igång med saker och trappa upp tempot lite så jag inte får en chock. Så nu är jag på g och har fått massor gjort. Men jag ska passa på att njuta också för det här är nog troligtvis mitt SISTA sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Å, vilken vacker bild!

2011-08-23 @ 12:02:39
URL: http://vintermiraklet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0