What's my age again?

När vi i vanlig ordning var och shoppade efter tentan (som för övrigt kändes riktigt bra) så kom Josse fram till att jag klär mig lite yngre. Jag tänkte efter och insåg rätt snart att det är sant och jag tror att det är för att jag inte vill se mig som vuxen än + att jag tycker att det är snyggt med tryck på tröjor och glada färger. =) Jag måste alltid tänka efter hur gammal jag är och jag tror fortfarande att jag är 22, trots att jag fyller 24 om mindre än en månad. Börjar redan få åldersnojja, undrar hur det blir när jag ska fylla 25. Haha

Men nu ikväll när syrran och Ida skulle ut och festa gissa vem som stannade hemma... jo moi! Anledningen: Är trött efter en intensiv vecka med tentaplugg och behöver vila upp mig inför morgondagens festande. Är osäker på om jag pallar två dagar i rad. Haha Så även om jag själv tycker det så är jag nog inte 18-20 längre. Eller så har allt detta hälsosnack fått mig att tänka mer på vad jag utsätter min kropp för. Så jag beger mig ut på spaning med Bridget Jones ikväll. =)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha jag känner igen mig i dig :) Jag fyller liksom 27 i november och det är inte fören nu jag har börjat inse att jag är på väg att bli vuxen. I flera år har jag känt mig som 23 år. Jag älskar också färgglada tröjor med tryck. Ett barn frågade mig på jobbet i somras hur gammal jag egentligen är, hon tyckte att jag klär mig som hennes syster som är 16! Haha..lite wierd! Men nu börjar jag sakta men säkert inse att livet faktiskt har rullat vidare sen jag fyllde 23 :)



Skönt att tentan kändes bra och att du är nöjd. Jag förstår att du är trött efter en sån dag. Jag pallar inte hellar 2 dagars alla gånger :) Vi är gamla nu :p

2010-09-25 @ 00:28:37
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej vad hemsk du får mig att låta! Vill bara tillägga att jag skojade, du klär dig jättefint =) hoppas du hade en mysig dag igår och kunde slappna av ordentligt!

2010-09-25 @ 12:57:46
URL: http://josefinmadsen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0