Pimp-Ida and her hoes.

Gårdagen började med shopping inför kvällens fest med temat: uteliggare och liknande. Eftersom att vi skulle ut på Gretas (Sveriges äldsta gayklubb) ville vill inte se för luffiga ut och vi slutade som Pimp-Ida and her hoes. Ni får tycka vad vi vill men det var på skämt som ni säkert förstår. =)


Innan vi rörde oss mot spårvagnarna och förfesten.
Fint folk kommer alltid sist, ca 3 timmar för sent. =)

 


Jag älskar stilen, kanske borde byta? =)

 

Jag blev tyvärr inte så långvarig på Gretas då jag missade bussen som syrran och Ida kom med och fick vänta 30 min. Sen åkte vi ganska så snart men jag hade grymt kul iaf!

Idag har vi kollat på de sista Idol-avsnitten och snart borde jag börja plugga så jag hänger med imorgon när vi tar upp en gammal kurs. Ge mig motivation, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0