Mini-makeover #3.

Jag har aldrig gillat den tv-bänk som vi tog med oss till lägenheten. Den passar inte in med våra mörka möbler. Då tänker ni säkert: Köp en ny, men det är inte det enklaste. Vi hittar inga som vi gillar i rätt färg eller så är dom okej men dyra. Ska man lägga ner mycket pengar på en tv-bänk så ska den ju vara snygg också.

Igår fick jag verkligen nog och sprang runt i massa butiker och letade efter nya saker. Här kommer slutresultatet och det är ju klart snyggare än innan! Nu kan jag stå ut ett tag till. Kvalitén på bilderna är inte så bra ljuslyktorna och vasen är lila. Jag får ta en bättre bild någon annan dag. =)


Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fint! =)

2010-09-14 @ 12:54:49
URL: http://josefinmadsen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0