Jag är laddad, imorgon kör jag!

Nu har jag äntligen pluggat klart inför morgondagens tenta i psykiatri, som för övrigt är ett otroligt intressant ämne!! Har sedan länge funderat på att arbeta inom psykiatrin. Det känns som att jag har rätt bra koll nu faktiskt! Bättre än de två tidigare tentor jag skrivit i höst. =) Men jag har inte pluggat hela dagen utan jag tog ett break och åkte till gymmet. När som helst kommer min kära syster och hennes goa kompis hit så efter tentan är det fullt ös! =)




Imorgon gäller det men jag känner mig bra förberedd!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till och ha en bra helg med syster! :)

2010-09-23 @ 23:16:12
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0