Förbannad!

Jag måste bara klaga av mig lite för jag blir så förbannad och trött. Har tvättid just nu och det visade sig att den ena av två maskiner inte fungerar, igen! Den funkade inte sist jag tvättade för 2 veckor sedan heller men då det inte satt någon lapp på den så jag trodde att den var fixad. Så jag ringde och pratade med dom på felanmälan och nej då var den inte fixad och dom vet inte när någon kan komma. Så nu har jag 4 maskiner kvar att tvätta på mindre än 3 h vilket är omöjligt, skit! Så nu kan jag inte få allt tvättat ändå. Är lagom förbannad och less på det här. Tidigare hade vi problem med torktumlaren.

Har ni också problem med er tvättstuga?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt!Nästan värt att skaffa egen tvättmaskin i lägenheten. Hoppas det löser sig. Kram

2010-09-14 @ 12:57:20
URL: http://josefinmadsen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0