Du är unik glöm inte det.

Jag läser ju som sagt till arbetsterapeut och vi får lära oss mycket om hur människokroppen fungerar men även vad som kan gå fel. Våran kropp är helt fantastisk och jag är helt fascinerad! Det är så otroligt mycket som kan gå fel och kroppen arbetar ständigt för att se till att det inte händer. Jag är så lycklig över att jag trots min IBS är så frisk som jag är och att jag finns till. För bara det är ett under i sig! Var stolt över dig själv, det är ett under att du finns till. Njut av livet!

Glöm inte bort att du är unik och att det är just det som gör dig så otroligt vacker!

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Vilket fint inlägg! ^^



Jo, vi tackade ja till lägenheten. Jag gillade den jättemycket! Men vi får se, jag stod inte först i kön. Ska även på fler visningar i nästa vecka. Det är bara hyresrätter vi kollar på, behöver byta ner vår stora 4:a till en mindre.



xxx

2010-09-17 @ 05:36:40
URL: http://josefinstaaf.com
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

underbart inlägg!!

2010-09-17 @ 05:52:51
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0