Är trött men vill inte sova.

Det är alldeles för många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Huvudet värker av den ständiga stressen och jag vet att jag borde sova. Skulle vilja ha fler timmar på dygnet så jag hann med allt jag vill och borde. Eller så skulle jag kunna sänka de höga kraven jag på mig själv, men det vet jag inte hur man gör. Någon som har några bra tips till någon som vill och försöker vara bäst på allt? Skulle vara tacksam för lite hjälp. Sen skulle det vara skönt att inte ha vad som känns som hundra bollar i luften.

Nej jag tror jag ska sluta innan jag svamlar bort totalt som jag lätt gör och "pratar omkull" er med alla mina tankar. Som Christer Björkman skulle ha sagt:

"Imorgon är en annan dag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0