50 års fest!

I fredags kom som sagt min kärlek hem! Tanken var att jag skulle överraska honom med en god lunch men när jag kom hem från affären var han redan hemma. Så det vart han som överraskade mig! haha Men det gjorde inget. =) Senare åkte vi, två av mina kusiner, en respektive + 2 hundar ner mot Karlskrona där pappas 50 års fest skulle äga rum dagen efter. Det blev en underbar helg med nära och kära, god mat, mycket sång och dans!



Tältresning i sol och blåst.


Färdigt!


Hundarna fick tyvärr inte vara med.
(Ja det var 10 hundar på festen)


Jag och systrarna bjöd på en gammal favorit: Sommaren i city - Angel


Jag lyckades få alla att köra "Huvud, axlar, knä och tå" och
efter det var sången och dansen i full gång!

Mer bilder kommer sen. Helgen var helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej, Enzo är drygt tre år :) Hur gammal är din?

2010-09-21 @ 13:46:49
URL: http://alliebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0