Today's my birthday!

Efter att ha varit 22 år sedan 2008 var det tydligen dags för mig att växa upp och bli 24 år. Hoppade över 23 år för det var inte min grej, kändes så...vuxet. Får se hur länge jag förblir 24 nu då. Har en släkting som var 14 tills hon blev 22 och där har hon stannat. Haha Hur som helst så har min första dag som 24-åring varit mycket trevlig: lunch och fika med "de fantastiska tre", middags-dejt med Johan via Skype i över 2 timmar och sen kom mina kära kusiner över för lite äppelpaj och vaniljsås, mums.

Har fått fina presenter och många gratulationer och jag är så nöjd! Kanske inte är så dumt att vara 24 ändå. =) Visar presenterna senare i veckan för nu ska jag njuta av den sista timmen av MIN dag med 2 avsnitt av "How I met your mother"! Det ända som saknas nu är Johan såklart.


Tackar alla vänner för gratulationerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0