Jag är bra på att...

Jag är en av de personer som oftast inte blir nöjd med det jag presterar trots att jag vet att andra blir avundsjuka på mig ibland. Har tyvärr en dålig självkänsla. Så idag fick jag i "uppgift" att skriva ner vad jag är bra på och det var ju mycket! Nu känns det redan mycket bättre och jag är tydligen väldigt duktig! Här är några av de saker jag är bra på...

Jag är bra på att:

* älska min familj.
* prata om mina känslor.
* berömma andra.
* känna empati för andra människor.
* se något vackert i varje människa samt se deras styrkor.
* se alla personer i ett rum. (Det vill säga se om de mår dåligt eller liknande)
* ta hand om och förstå hundar.
* skriva tentor.

Ta fram papper och penna och skriv ner minst 5 saker som DU är bra på!

Kommentarer
Postat av: Herr Frida

Roligt att höra att ert förhållande funkar fastän han är utomlands! Hoppas imtt och Viktors förhållande håller även det :) Kram / Frida

2010-10-26 @ 20:14:58
URL: http://herrfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

- i will!

2010-10-27 @ 18:43:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0