Halv åtta hos mig?

En av mina favoritprogram är "Halv åtta hos mig" och jag följer det slaviskt! Jag har länge drömt om att annordna en egen version tillsammans med några kompisar: en med singlar(inte relationssinglar) och en med par. Igår blev jag extra inspirerad när jag läste Josefin Staafs inlägg där de haft just det. Henns blogg är för övrigt en av mina favoriter som jag varmt rekommenderar att ni läser. =) Men tillbaka till mina drömmar, så fort det blir lugnare i skolan ska jag försöka styra upp singelversionen och jag vet precis vilka jag ska fråga! =)

 

 

Har du haft ett eget "Halv åtta hos mig" någon gång?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad gullig du är som länkar! ^_^ Hoppas ni får ihop ett gäng snart!



xxx

2010-10-15 @ 20:20:28
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0