Crash, Boom, BANG!

Jag är bara inne på min 6:e vecka i skolan men jag mår minst utsagt piss! All denna otroliga stress som dessa förbannade tentor jag har varje helg har gett mig en nästan konstant spänningshuvudvärk som är så svår att jag börjar se suddigt och jag får sämre koncentrationsförmåga. Som om inte det vore nog så har magen pajjat och funkar inte alls som den ska. Detta trots att jag gör allt som man borde göra: äter bra och ofta, motionerar mycket, tränar, sover bra och har ett strukturerat schema. Sen blir jag stressad för att jag inte hinner med hemmet så det ser ut som det gör. Min saknad efter Johan är obeskrivlig och jag vill bara att han ska komma hem NU!!!

Vore det inte för det stöd jag får från Johan och "de fantastiska tre", Ghia och träningen vet jag ärligt talat inte hur jag skulle klara av detta! Tack, ni är helt underbara!

Har bestämt mig för att undvika stress så mycket som möjligt de här sista två veckorna/tentorna. Det betyder att jag inte kommer att blogga så mycket under den tiden för att se om det hjälper. Jag ska ta dagarna som de kommer helt enkelt. Tur att Johan kommer i helgen, jag längtar så sjukt mycket!!

Nu sticker jag till gymmet för lite Piloxing, funkar kanonbra mot huvudvärken och magen. Träningen är en av mina käraste vänner just nu.

Ta hand om er så länge!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Usch fy din stackare! Det låter inte alls bra med stress, huvudvärk och magont! Hoppas att det lugnar ner sig med allt för dig snart. Ska föra över bilderna ikväll tänkte jag och se om det blev något bra kort. :)



KRAMAR TILL TUSEN!

2010-10-04 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0