Min helg i Abu Dhabi.

På flygplatsen stod en man och höll en skylt med mitt namn på som sedan körde mig till hotellet.


Där väntade Johan med denna underbara bukett!
Han är bara för underbar! ♥♥♥

 

Fredag


Lovely!

 


Här spenderade vi hela fredagsförmiddagen.

 


Vi på stranden. ♥



Jag stekte lite i solen innan det blev för varmt.



Törsten släckte vi med mojito och öl.



Jag njuter av solen.



Min älskling! ♥



Sen förflyttade vi oss till takpoolen. ♥


Lördag


Shopping i Marina Mall. Här står vi vid skridskobanan.


Sen åkte vi på ökensafari!


Johans nya beundrarina som gick fram till honom på en gång. =)



Här körde vi med jeeparna, asläckert!!



Kärlek! ♥



De var en bra bit upp till toppen.



Love.  ♥






Kamelridning.



Sandboarding.



Henna.



Magdans.


Söndag


Lunch vid poolen.



Några av de många höga byggnaderna i stan.



Honey vid vackra Abu Dhabi Corniche.



Där vi kollade på solnedgången.


Jag hade verkligen en underbar helg, tack för allting honey!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt!! Ni två är bara för gulliga ihop! Ni ger mig lite hopp om att kärleken kanske finns därute någonstans :)

Många kramar till er!

2010-05-26 @ 21:30:15
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0