21 dagar kvar...


...tills Sex and the City 2 har premiär!

Har nästan kollat igenom hela serien för andra gången och längtar såå! Såg nyss trailern och jag känner på mig att det kommer att bli riktigt spännande. Jag blev helt till mig när jag såg att tjejerna åker på semester till samma stad som jag förhoppningsvis snart ska till, Abu Dhabi! (I Förenade Arab Emiraterna) Om ni undrar varför jag tycker att det ska bli spännande så kan jag ge er en ledtråd: Carrie träffar Aidan där!

Så boka in den 27 maj i kalendrarna för då smäller det!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ahh jag vet det är helt sjukt jobbigt allt det här med bloggen och bilderna. Jag blir galen! Jag vet att det måste vara någon jag känner eftersom jag, som du säger, inte har nämnt min partnerskolas namn. Det är nämligen också en regel som jag är fullt medveten om. Jag blir bara så less på folk som bara ska förstöra. Men jag hoppas att den anonyma människan slutar höra av sig nu annars vänder jag mig till blogg.se så får de ta reda på vart personen bor och skicka en anmälan åt mig. För nu är jag trött på det här!



BTW så längtar jag enormt mycket till SATC 2!! :) Jag hoppas att den är jättebra!

Kram

2010-05-07 @ 14:21:37
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, jag längtar till premiären!



Jackan/tröjan var ett riktigt kap- bara 249 kr!



xxx

2010-05-08 @ 04:39:25
URL: http://josefinstaaf.com
Postat av: Josefin

Aha, jag bor ju i Stockholm så jag skulle kunna kolla in biljetter! ^.^ Hoppas du hittar jackan, har hört att den är slutsåld på många ställen tyvärr.



xxx

2010-05-09 @ 00:26:56
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0