Tentaplugg, som vanligt.

Förlåt att jag inte har haft tid att blogga men jag har en jättestor tenta i Allmän fysiologi imorgon och den kräver all min tid och energi. Sista salstentan på 2 månader och det ska bli så otroligt obeskrivligt skönt att slippa tentaplugga. Nu ska jag använda mina sista krafter till denna tenta och imorgon vid 12-tiden har jag "påsklov". Imorgonkväll bär det av till Smålands skogarna och lugnet hos Johans supergoa mormor där vi ska fira påsk med hans släkt. Ghia kommer att bli så lycklig över alla skogspromenader vi kommer att gå! På lördag ska även Madde, pappa, pappas fru och hundarna komma dit på besök, längtar så!! Så nu kör jag på med fullt ös för sista gången på läänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0