Snurrigt värre.

Dagen har varit riktigt bra och jag har fått en större förståelse för hur kroppen fungerar, härligt! Fick nu klara bevis på varför jag jämt blir så snurrig när jag reser mig för fort, fick nämligen en pulstrycksökning på 52(!) och de övriga låg på omkring 25. Så nu ska jag äta mer, oftare och röra på kroppen lite mer innan jag reser på mig. Är som sagt mycket just nu men ser fram emot morgondagens föreläsning om digestion(matspjälkningen), ska bli mycket intressant och lärorikt så jag längtar! Men nu är det dags att sova så jag orkar ta in så mycket som möjligt! =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nämen oj, tycker du? Jag som tycker din design är MYCKET snyggare! :)



Din utbildning är ju superbra, du verkar ju lära dig massvis med bra saker för din kropp! :D

2010-03-24 @ 17:19:49
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0