Anatomikursen = GODKÄND!

Lycka är det bästa ordet för att beskriva hur jag kände när jag fick tillbaka den sista anatomitentan och jag såg att den var godkänd. Det betyder att jag är godkänd på hela kursen! Allt slit och alla tårar har lönat sig. Nu behöver jag bara läsa det för att jag vill inte för att jag måste, så underbart skönt! Det ska firas i helgen! =)


Energinivån borde vara på topp men jag har plågats med en extrem huvudvärk ända sedan tentan kom. Trots det satt jag och Anna och gick igenom andningen i några timmar och enligt henne så har jag tydligen väldigt bra koll, roligt att höra.

Nu är det färdigpluggat för idag och jag ska passa på att vila upp mig inför morgondagens labration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0