Världens bästa mamma!



Nu är det som jag tidigare nämt inte långt kvar till sommarlovet och jag längtar såå! De första 4 veckorna kommer jag och Ghia att spendera hemma hos min underbara mor och hennes goa hundar. Under den tiden kommer jag även att jobba på hennes avdelning, samma skift, så det blir mycket tid att umgås. Min mor är världens goaste och man kan alltid lita på henne. Hon är inte som alla andra mammor och ibland kan man tro att hon är lika gammal som mig i sinnet, på ett mycket bra sätt. Hur många av era mammor skulle exempelvis slänga över benet på stuprännan när de står högst upp på en stege bara för att hon kan? =)

Jag älskar min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0