Så hemskt!

Satt och kollade runt på fb och kom in på en av mina fd grannars sida. Jag såg väldigt många krya på dig önskningar och liknande och tillslut blev jag orolig över vad som hade hänt. Det visade sig då att hon varit med i en allvarlig bilolycka med dödlig utgång för vissa av dem, men hon och en annan av mina gamla grannar var några av dem som klarat sig! De är bara 17 år och vi brukade leka i mycket i vår pulkabacka när vi var små.

När jag hade läst artikeln på LT.se och insett att det handlade om dem rörde de upp många känslor och jag fick en riktig flash-back till en händelse som drabbade min släkt för ca 12 år sedan. Många tankar går till deras familjer och släkt då jag vet hur det känns, samt att jag känner vissa av dem mycket väl!


Jag tänker på er och hoppas verkligen att allt kommer att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0