Livet är skört.

Idag fick jag höra att liv har slocknat i en av mina närmastes bekansksapskrets. Personen valde att ta sitt liv. Det är så otroligt sorgligt och tragiskt och jag lider med personens anhöriga. Jag kan aldrig föreställa mig den sorg de går i genom just nu och jag tänker på dem. Det fick mig att börja tänka väldigt mycket på livet och att inse hur otroligt skört det är. Man borde uppskatta det man har mycket mer, leva lite mer för stunden och inte hänga upp sig på de små sakerna som inte betyder så mycket.

Det är många tankar som har snurrrat runt i mitt huvud sen jag fick veta detta och jag inser hur lyckligt lottad jag är. Jag har även insett hur mycket jag saknar min familj och jag önskar att jag åtminstonde hade någon av dem hos mig. Inte ens Johan bor med mig just nu och jag känner mig så ensam på så sätt, skönt att jag har Ghia. Men jag är evigt tacksam över att de finns i mitt liv och jag älskar dem av hela mitt hjärta!


Glöm inte bort att berätta för de du håller kära hur mycket de betyder för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0