Jobba.?

Om mindre än 1 timme åker jag och mamma till jobbet och min första arbetsdag på nästan 1 år! Måste erkänna att det känns lite konstigt och jag är faktiskt nervös. Ska jobba på samma avdelning som jag var på när jag var sjukskriven 50% men nu på andra skiftet och med nya människor. Men det kommer att gå bra, jag är ju inte den som sitter tyst direkt men jag är alltid nervös inför såna första möten. Sen blir det spännande att se hur mycket jag minns. Men jag kommer att få sitta och läsa allt igen för att uppdatera mig under de första dagarna. Den här veckan jobbar jag eftermiddag mellan 14-22:30 så vi är väl hemma vid 23-tiden.

Fick precis glada nyheter!!! Johan kommer hem redan på fredag och blir kvar 1½ vecka. I'm so happy, happy, happy!! =)

Men nu måste jag ta fram mitt paserkort och göra mig redo för att åka. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0