Dyng-sur.

Idag har jag träffat mina underbara kollegor som jag har saknat så mycket, längtar till semesterölen om 2 veckor! När jag skulle gå till garaget och hämta bilen kom en störtskur och jag hade självklart inget paraply med mig och öppna skor, kul tänkte jag. Men det blev värre, för efter halva vägen kom haglet och åskan och blixtarna. Jag lyckades hitta ett tak att stå under tills haglet var borta men då var jag redan dygnsur. Vart tog gårdagens hetta vägen? Jag säger bara svensk sommar.

Eftersom att mor är nere och hälsar på syrran så fick jag låna en annan bil och den började självklart bråka med mig. Så där körde jag i regnet med en bil som uppenbarligen inte gillade mig och försökte hitta till veterinären som har flyttat. Jag bröt nästan ihop. Var även förbi Nykvarn och fixade lite saker och då träffade jag min andra lillasyster, love!

Sen är Johan äntligen i Sverige, sweet! Men trots alla positiva saker fortsatte jag att vara sur även efter att jag torkat upp. Känns som att jag kommer att bryta ihop när som helst, jag fattar ingenting? Jag borde vara lycklig som få men jag känner mig bara deppig och omotiverad.

Kan någon förklara vad det är för fel på mig??



Kommentarer
Postat av: johanna

åska? hagel? regn??



i götet har solen stått högt på himlen heeela dagen!

2010-06-19 @ 00:01:31
Postat av: Terese

Svar: Det är så typiskt. Så fort man lämnar Götet så får de fint väder där. Det verkar som att ovädret förföljer mig, kanske som ett straff?

2010-06-19 @ 11:09:00
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0