För varmt.

När jag legat vid och i poolen och läst i nästan 2 timmar och simmat lite fick jag nog, det var FÖR varmt! Så det blev lunch och siesta på rummet. Sen bestämde jag mig för att bege mig ut på stan för lite shopping men först tog jag en sväng förbi hotellreceptionen för att kolla på vad vi ska göra i helgen. Jag fick lite bra tips och nu tror dom att jag är Johans FRU, haha!

Hur som helst så visade det sig att butikerna har "siesta" mellan 13-17 så jag gick till mataffären på andra sidan gatan istället. När jag kom tillbaka till hotellet efter den korta promenaden på max 5 min började svetten rinna i pannan, kul...nej. Det är för varmt att röra sig utomhus just nu så jag stannar inne och tittar i de broschyrer jag fick av den trevliga mannen i receptionen istället.


NU förstår jag vad Johan menar med att det är FÖR varmt att röra sig utomhus på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0