En lyckad helg!

Helgen invigdes med hämtmat från pizzerian runt hörnet och efter det kom Emma över och vi körde en liten uppdatering om vad som hänt under lovet. Sen blev det Guitar Hero och vi ägde! Johan och Emma på gitarr respektive bas och sen får ni gissa vem som stod för sången. ;) Sen styrde jag och Emma in mot stan och Gretas (en gayklubb) där vi skulle möta upp tjejerna, medans Johan åkte och mötte upp sina föräldrar. Vi hade grymt kul och jag och Madde som älskar schlager höll oss mestadels på dansgolvet.

Trots att det var en gayklubb lyckades några av tjejerna bli uppraggade av killar. Det finns tydligen en del smarta killar som fattar att tjejer som tröttnat på alla dryga fulla killar på krogen går dit. Kvällen slutade på McDonald eftersom att några av tjejerna ville ha glass(!) trots att det var -10 ute! Så där satt vi på McDonalds och gjorde ångmoln och frös medan dom smällde i sig sina glassar. hehe Dessvärre hittade jag inte min kamera så jag kunde inte ta några bilder, men de gjorde de andra så jag lägger upp något när jag fått dem. =)

På lördagen kom Johans föräldrar över och vi åkte in till IKEA och BauHaus för att införskaffade lite saker till lägenheten. Men jag och Johan hade glömt att ta måtten på det vi skulle ha så vi kom inte hem med så mycket. =) Men det var en stressig vecka så vi skyllde på det. Men vi köpte iaf n upphängningsanordning till tvn som nu sitter på väggen. Kvällen varvades av med att Gustaf och Ingela samt Gustafs mamma kom över på middag och sen spelade vi Bezzerwizzer som vi fått av pappa och hans fru i julklapp. Det var skoj men jag och Gustaf lyckades hamna i samma lag alla gångerna och vi var ingen bra kombination och förlorade samtliga omgångar. haha Åt sedan efterrätten och insåg att klockan var halv 1(!) så alla drog sig tillbaka till sitt.

Helgen avslutades med en lugn dag som bestod av en långpromenad med Ghia upp på Ramberget och sedan åt vi en två-rätters på Hard Rock. Vi vart så sjukt mätta att det kändes som att magarna skulle explodera. Men det var riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0