Bra start på dagen!

Tog sovmorgon idag och jag och Ghia låg kvar i sängen och mös till 10! Sen gick vi ut på en promenad i kylan (-14), solen sken och gav ett vackert glitter på snön och min stora fiende blåsten höll sig borta, underbart! Lekte i snön och njöt av en vacker vinterdag.

Nu ska jag plugga lite till innan jag ska städa inför svärföräldrarnas ankomst. Sen ska jag fira helg!

Ikväll ska jag och Emma gå ut med Madde några av hennes vänner. Ska bli sjukt roligt!!
Jag och Madde träffades på Work and Travels huvudkontor i Sydney 2006 då jag såg att hon var svensk pga lunarstorm. Sen insåg vi att vi hademycket gemensamt och reste lite tillsammans i Australien. Underbar tjej!!
Nu ska de fira att de kommit hem från Norge där de har jobbat som syrror uppe i de norra delarna.
Kom på att vi inte festat ihop sedan Nya Zeeland för nästan exakt 4 år (!) sedan!!

Jag och Madde träffades av en slump inne på en av Queenslands alla nattklubbar.
Ingen av oss visste att den andra ens var i stan. Ödet!


Kommentarer
Postat av: Maddemadds

Grymt kul att träffa och festa med dig vännen! Puss & kram

2010-01-20 @ 14:37:07
URL: http://maddemadds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0