Årets sista dag.

Så var nyårsfirandet över och år 2010 är det nya året. Ett år som jag hoppas ska bli lite lugnare än föregående år som innehåll väldigt många jobbiga stunder och mycket tårar, men även mycket glädje. Ett händelserikt år med andra ord. Men nu är det dags för nya tag men efter gårdagen är energinivån i botten just nu, men det kommer ju att bli bättre. Jag mår bättre än jag förtjänar.

Gårdagen var väldigt trevlig! Jag var nere på en snabbshopping och hittade ett par snygga partystövlar, en nya vardagsväska och en partyväska och allt det för 139 kr! Hade tillgodokvitto i butiken där jag hittade stövlarna och vardagsväskan så det var därför det blev så billigt, kändes riktigt nice! Får ta ett kort på dem sen för de är grymt snygga!! Ett stort plus att jag kan gå normalt i dem trots klackarna. Sweet!

Sen började förberedelserna inför kvällens middag som skulle vara hemma hos oss och Ingela och Gustaf kom över. Kl 19 kom alla gästerna och det blev en mycket lyckad middag med väldigt god mat och glada människor. Var väldigt fullt dock för vi var 16 personer och så lilla Ghia förstås.

Efter middagen åkte vi till Berg 211, ett stort bergrum som nu används som festlokal, där själva festen var. Det var riktigt läckert. De flesta åkte tidigare men vi stannade kvar och städa upp lite hemma och kom typ 10 min innan tolvslaget. Kvällen blev riktigt lyckad som sagt och det var bra musik. Önskade den bästa partylåten Tunak Tunak Tun och hela gänget gick upp på dansgolvet och visade våra sköna moves, efteråt fick vi massa applåder. Haha . Det var musik-tema och jag som hade en grymt snygg röd klänning var Lady in red och den spelade de i slutet. Mys.

Dessvärre avslutades kvällen på ett väldigt tråkigt sätt då vi insåg att Mats Fjällräven jacka blivit snodd. Fattar inte hur folk kan vara så jävla fräcka! Idioter! Eftersom att det var -13 ute och Mats inte hade en jacka så blev det en taxi hem och sen blev det sängen vid halv 6. Sen lyckades Johan vricka foten och har sjukt ont så han har svårt att gå. Men i stort sett var det en väldigt lyckad kväll!


Kvällens kockar.     Det vackra värdparet.   Dans på hög nivå.    Jag, Ingela och Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0