Tenta, shopping och fest!

Gårdagen var fullspäckad och jag var helt slut när jag väl gick och la mig, men jag hade en underbar dag och kände mig så otroligt levande!

Dagen började med en tenta i neuroanatomi och det kändes som att det gick väldigt bra, svaret kommer om ca 3 veckor. Därefter åkte jag och Susanna ner på stan och åt en god brunch och sen blev det shopping, något som man inte har haft tid med på länge. Vi hittade båda en massa fina fynd, dessutom var det vara saker som jag behövde. Är riktigt stolt över mig själv! =)


Inköpslista:

Kakeldekor från Lagerhaus: 59 kr/st (har bytt så nu har vi bara svarta)
Bild på resultatet kommer när vi är klara. =)

Påsar från Lagerhaus: 19 kr/st (som vi har pant och kartong i, vi är miljömedvetna av oss) =)

Vas från Lagerhaus: 149 kr

Skjortklänning från HM: 249 kr (men den blev gratis för mig eftersom att det var en julklapp från min kära syster, tack)

Strumpbyxor från HM: 79,50 kr

Hårsnoddar från HM: 19,50 kr

Deo LDB (som luktar melon, love) från HM: 19,50 kr

Indiana popcorn och en delicatoboll (min drog) blev min belöning för allt slit. =)


Dessutom hade jag ett presentkort på HM så jag fick 50 kr rabatt. Billig men bra shopping, det gillar jag! =)


Kärlek vid första ögonkastet


Min snygga och sköna skjortklänning. (ostrykt)
Invigde den redan samma kväll tillsammans med strymbyxorna, höga svarta stövlar och min snygga väska. Såå snyggt! Får visa någon dag.


Sen åkte jag in till stan och träffade några av tjejerna i klassen och firade att vi är klara med anatomikursen. Efter det åkte jag till Rock Baren där jag skulle möta upp Johan, Gustaf + 1 men efter att ha stått i kö i säkert en halvtimme tröttnade jag på deras värdelösa system och jag och Johan åkte hem och kollade på OS-finalen i curling som damerna, som ni redan vet, vann! =)

Kommentarer
Postat av: Josefin M

Haha jag köpte nästan en likadan idag =) vääldigt snygg!

2010-02-28 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0