Underbar sambo!

Igår satt jag och pluggade med några av tjejerna i 6 timmar och var helt slut när vi slutade, kunde knappt tänka alls. Men det gick bra och vi hade jätteroligt samtidigt som vi lärde oss mycket, tack tjejer! Sen åkte jag hem för att fira alla hjärtans dag i förskott eftersom att jag planerat att plugga hela söndagen.

När jag kom hem hade Johan lagat entrecot, pommes med sparris och bea och till det fick jag ugnstekt bröd och guacamole. På bordet stod även ljus och tre stora vackra röda rosor, lyckan var fullbordad! Det var gudomligt gott och det var precis vad jag behövde. Resten av kvällen drack vi gott, spelade Guitar hero med mitt band och kollade vi på Natt på Museet 2, bra film. Det blev en jättelyckad kväll men vi var så trötta att vi stupade i säng innan 11. =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det låter som en helt perfekt kväll! Vilken kille du har :)

2010-02-14 @ 19:44:39
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0