Spelkväll.

Tidigt i morse, närmare bestämt 04:30(!), åkte Johan till Abu Dhabi med jobbet och kommer hem på tisdag. Kommer att bli tomt men jag har fullt upp så tiden kommer att gå fort. Har haft dåligt samvete den senaste tiden eftersom att jag inte haft så mycket tid över till Ghia nu när skolan kräver så mycket. Tur att jag har min kära kusin Camilla som hjälper oss med henne! Så imorse tog jag ut henna på en nästan 2 timmar lång promenad i det underbara vintervädret och hon blev överlycklig!

Sen på kvällen kom några av tjejerna i klassen över på en spelkväll som blev grymt lyckad! Vi hade jättetrevligt och stämningen var på topp hela kvällen! =) Men nu är man helt slut för de kom vid 6 och åkte vid 12 så jag och Ghia är helt slut och snart blir det sängen för oss.

Morgondagen ska jag spendera med mina anatomiböcker och sen tar jag ut Ghia när jag behöver ta ett break. God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0