Dancing with tears in my eyes...

Trots att jag klarade tentan, vi ska ha trevliga middagsgäster ikväll och det är helg så känner jag mig allmänt nere. Förstår inte hur det kan komma sig, eller jo men det borde ju bli lite bättre nu. Ibland förstår jag ingenting. Är mycket jobbigt som ligger i luften och väntar. Det kommer nog att bli ett tufft år iaf, inte alls som jag hoppats. Har så många drömmar men de ser ut att gå i tusen bitar. Trodde väl att det skulle bli lättare detta år men som sagt, ser inte ljust ut just nu. Hur länge till ska jag orka hålla skenet uppe? Känner inte att jag kan känna så mycket lycka längre, trots att jag borde det. Men jag dansar vidare medan tårarna ständigt är nära att falla ner för mina kinder. Förr eller senare faller de och då tar det inte stopp.

Kommentarer
Postat av: Maddemädds

Du fixar det gumman. Se till att lyssna på ditt inre bara.. Av nån anledning säger det oftast de allra svåraste, men bästa grejerna

2010-02-14 @ 12:49:27
URL: http://maddemadds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0