Badrumslyft!

Idag har vi suttit upp kakeldekoren i badrummet och vilket lyft det blev! Känns som att vi har fått ett helt nytt badrum och jag är så lycklig över att slippa se de fula blommorna på kaklet. =)


Före

(när den förra ägaren bodde här)


Efter
Tänk vilken skillnad nya drapperier och kakeldekor kan göra!

Nu ska vi bara köpa en ny lampa och sen är det nästan som nytt och jag är relativt nöjd, vill bara bli av med de gula porslinet. När lampan är införskaffad kommer badrummet ha kostat oss max 1 000 kr, perfekt för en tunn plånbok. =)

Kommentarer
Postat av: Josefin M

Du är så duktig =) får hjälpa mig lite med ideér till mitt nya hem!

Kram

2010-02-28 @ 18:07:00
Postat av: Alexandra

Va fint =)..du är så piffig så =)

2010-02-28 @ 18:10:36
Postat av: Maloo

Kan tyvärr inte skryta med att jag hittade på hur man gjorde en sån lampa alldeles själv men internet är ju så fantastiskt bra till att ge inspiration. Så jag bara härmade den här människan

http://roomservice.blogg.se/2008/september/snyggt-fixat-en-egen-random-light.html



Fast jag använde en badboll isället för Pilatesboll...det hade nog blivit för jobbigt för mig...tröttnar fort ;)

2010-02-28 @ 21:48:47
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0