Avslöjande.

Härmar Vevve och avslöjar en liten "hemlighet" från min högstadietid som jag länge skämdes över: jag var cheerleader på SSKs matcher. Vet inte om jag var så duktig för jag häll inte på så länge, tyckte bara att det var pinsamt. Kommer ihåg att killarna brukade retas med oss i skolan, men de var säkert för att vi var så heta och de inte vågade erkänna det. Är nog inte så pinsamt egentligen, är ju ganska häftigt. Men i den åldern var man ju så känslig och när killarna retades blev det ju pinsamt. Minns att vi hade en yngre vikare som alla andra (förutom jag) tyckte var så snygg och han sa att han gick på matcherna för att se oss, scary!

Men jag passade iaf bra i kläderna med mina pom-poms eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad kul! Jag har alltid velat prova på att vara cheerleader :) Nu blir jag lite avis! Du var sjukt modig som vågade :)

Kram på dig

2010-02-14 @ 19:43:37
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0