Give me some energy, please!

Trots att jag är jättelycklig över att Johan snart kommer hem, bara 5 dagar kvar, så är jag ständigt trött. Jag somnar nästan sittandes på stolar mitt på dan, det är som att min kropp har gått på jullov redan nu. Det är inte bra att ha praktik veckan innan jul för oavsett hur roligt det är så vill jag bara vara ledig. Har en essä som ska vara inne ikväll och jag måste erkänna att jag inte ens har börjat, illa! Men det konstiga är att jag inte ens orkar få panik. haha

Nej nu ska jag ta tag i min essä så jag kan förflytta mig till soffan och kolla på tv-serier resten av kvällen. Så ser alla mina kvällar ut nu för tiden. Åh va jag längtar efter J nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0